filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
It's simple. They don't want to pay for anything, even if they say they are going to. You can follow all of their guidelines and their hidden fees and changes, but they won't pay. They also really don't return emails. No accountability for what they do or say. They...
Read more
I didn't like
  • Refused to provide coverage for needed repairs
  • Refused payment lying abut the cause of the claim
  • All of it
#1262551
Reply to reviews
We have a client with a 2012 Porsche 911 GTS. The vehicle has 28K miles on it. Both outer CV joints are shot. They claim the vehicle has too many miles and too old for full coverage. They offered $714.00 dollars towards both axles. The axles cost almost $800.00 each....
Read more
#1258824
Reply to reviews
This warranty is a lie they look for every excuse to not pay for anything covered in warranty , it is not explained when being purchased and no one should ever purchase this warranty total JOKE! I purchased this warranty through Bobby Rahal BMW in cannons burgh PA and...
Read more
I didn't like
  • Refused to provide coverage for needed repairs
  • Explanation on why the claim was denied
  • All of it
#1256455
Reply to reviews
I bought the Wheels & Tires insurance. I hit a pothole , the BMW dealer put the claim to replace the tire and they denied the claim saying that something else happened, of course, matching with exclusions on the contract to avoid payment. So, you may pay the premium...
Read more
1.0
I didn't like
  • Refused payment lying abut the cause of the claim
  • Refused to provide coverage for needed repairs
#1235465
Reply to reviews
Easycare supposedly prides themself on “care” and “timeliness” but they do neither. They have dragged out my claim for weeks with constant requests for new documents and procedural delays. This company is the absolute worst. I will be filing a complaint today.go ***...
Read more
#1234937
Reply to reviews
Show

Easycare - This company is a fraud

I purchased a tire and scratch package on a leased bmw that I recently returned. I was later submitted a bill for 671 dollars for scratches and tire damage. When I submitted my claim I was told the company is “not responsible for tire damage and scratches”. What is it responsible for then? And why call it a scratch and tire policy? Do not use this company!
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Service Scheduling
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1205648
Reply to reviews
Show

Easycare - DO NOT USE THIS GAP INSURER

Easycare supposedly prides themself on “care” and “timeliness” but they do neither. They have dragged out my claim for weeks with constant requests for new documents and procedural delays. This company is the absolute worst. I will be filing a complaint today.
1.4
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Service Scheduling
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1200475
Reply to reviews
My son bought a car and got suckered into buying the Easycare insurance.. After recalls on the motor, his motor blew. At first we were told we had to bring in receipts for them to pay. So we did. They still refuse to pay.. $7500 for a motor to be put in.. We only owe...
Read more
1.0
#1198408
Reply to reviews
easycare Gives everyone a hard time even though all rules followed. I bought an ESP in 2009 good til 2019, $0 ded. but they always give shop a hard time to pay. Many shops no longer want to deal with ANY ESP! They took almost $3K from me almost a decade ago, and they...
Read more
#1189872
Reply to reviews

Contact Easycare

Mailing Address:
Automobile Protection Corporation
6010 Atlantic Boulevard
Norcross, Georgia 30071
United States
Phone:
(800) 230-2434
More

Easycare Products and Services

Show

Easycare - Have not paid off my car after total loss rip off

They keep giving the run around its been 3 months abd they still have not paid in the mean while the bank is steady calling and emailing me. Money and intrence is still pilling up do not go thru this company a wast of money im going to look into suing them its very strestfull. People buy gap for security if somthing happen you dont be left in debt and recive nothing but a bigger head ach
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Value for money
#1188449
Reply to reviews